Image

When I saw that u wrote about what I made, it’s so pleasant u has kept that in mind.

You let me possessed of an unaccomplished dream, but I was still charmed in the days.

Do u believe that the parallels will come together in the future?

 

A song for Image.

 

Image

清木場俊介

信じてきたことを 裏切られた時

心の奥が折れるほど 泣きたくなるほど痛いよね

 

イメージは出来てたはず

イメージは出来てたはず

イメージは出来てたはずなのにイメージは

 

うまくいかないことはうまくいかないことで

納得できたなら

それはそれで幸せなイメージ

 

イメージは出来てたはず

イメージは出来てたはず

イメージは出来てたはずなのにイメージは

 

手にしてきた物がこの手から滑り落ちる時

ぬかるんだ足下を見るのが怖い

なんだか息苦しくなる

 

うまくいったことは

それでクリアできたなら

あとは次を見据えるだけ

ただ、それだけのイメージ

 

イメージは出来てたはず

イメージは出来てたはず

イメージは出来てたはずなのに

イメージは

イメージは

發表留言